ERASED
Teng Zhaowu is an unfamous cartoonist, but he has super power called Erased, which means he can go across time and space to prevent incidents from happening before it really happens. One day, when he got back home, he found his mother killed and himself claimed to be the murderer. Then, the “Erased” power took effect and he went back to 18 years ago. This time, he not only had to save his mother but also had to fight for the safety of his classmates.