Corpse herder Xiao Jiu receives a strange late-night order from a mysterious woman to deliver the body of a wealthy young man to an old mansion. Upon arrival, she discovers his parents are preparing a ghost marriage for him. But the next day, they show up at her door claiming the body has vanished, and they demand she return their son's corpse...