High Class
Song Yeo-wool, a widow who has been falsely accused of her husband’s murder, goes on a dangerous path to discover the truth about her husband’s death, while facing great judgement from the society. With this charge and allegation on her, she gets near about losing everything and becomes devastated. Meanwhile, the parents of students of international school where Yeo-wool’s son studies, starts to spread rumors about Yeo-wool.