Who Was Survived
On the opening day of Xiaoxiang Club, there was a strange explosion case. The police negotiated with the robbers. The robbers pointed out that they wanted to negotiate with Nalan, a famous beauty psychologist in Jiangjin. The police unexpectedly found that Nalan was in Xiaoxiang Club and became one of the hostages of the robbers. Because of some accidents in the negotiation process, Dai Xiangyang, one of the two partners of Xiaoxiang Club Club, was involved in the kidnapping case. Ba Yusheng, the head of the serious case team, led the people to investigate the case. During the interrogation of the surviving victims, a series of doubts were found, such as the mysterious people in the scene of the case, the robbers who did not play the card according to the routine, the death of the leading figures, and the truth hidden behind the case.