Rainforest Passions
Fake heiress Su Xiamo travels to Mangbei to find her brother but ends up being hunted. Qi Chuan, investigating his own brother's death, saves her upon discovering her connection to it. By a twist of fate, the two accidentally marry under the witness of the local elder. What follows is a journey of hilarious entanglements, a marriage-before-love dynamic, and a game of hearts where they chase and outwit each other.