The HAUNTING
Jiang Shuo, unable to resist the temptation of the cheap haunted property owned by Ying Xijia, bought the building despite the objections of Qin Yiheng and Yuan Zhen. Upon taking over, they discovered that the tenants here behaved strangely, and one after another, people were cursed to death by the legendary "Ghost King." In the end, the three of them worked together to uncover the truth, dispel the ghostly rumors, solve a long-standing grudge, and bring the perpetrator to justice.