Stand-up Comedy
Stand-up Comedy is a reality show about stand-up comedies. To make stand-up comedies get close to professions and daily life, Li Dan presents nine stand-up comedians with the task to hold ten stand-up comedies about professions. Stand-up comedies make up "the Best Editorial Office of the Universe".