In a world of swords, magic, and demons, a lecherous farmer named Touka accidentally kills the Hero Sion with a pitfall! After burying the body, Touka wakes up to a strange change. Thus begins a slightly pervy fantasy adventure with Touka and a group of beautiful girls!