Meng Xiaofan comes to Wuti Tavern by chance only to find that she becomes the stunning beauty, Meng Yufan. Then she makes the bravest decision in the past 20 years: To woo Xie Xun, the owner of the tavern. However, happiness never lasts long. A crucial crisis descends. It becomes Meng Yufan's decision to choose between love and the people...