Call Me Detective Incense
Yi Qingyi, as the world's number one catcher, can solve strange cases in the world within a stick of incense, but because of a losing case he was hit hard and never recovered. A year later, this problem was easily solved by the rookie catcher Wu Jiujiu. By chance, the two formed a master-student combination and embarked on the journey to return to the world's number one catcher.