Half-awake
Known for his ruthless demeanor, business tycoon Gu Yixiao has only one forbidden weakness—his secretary, Ye Xingwan. Due to a misunderstanding 15 years ago, he set up schemes to control and torment her. No longer willing to endure, the seemingly gentle Ye Xingwan turns the tables, using herself as bait to engage Gu Yixiao in a love-hate entanglement. In the end, she witnesses Gu Yixiao's repentance and the dawn of redemption, but whether her heart can truly find peace and happiness remains uncertain.