PING PONG!
A major defeat forces Zhang Ruoyi to quit her professional career and return to campus. Once a source of distress, table tennis now becomes a beacon of hope. On the court, she makes new friends; off the court, she finds camaraderie. This time, she’s determined to give her all and smash her way into the future.