The aquatope on white sand
Kukuru Misakino, an 18-year-old working at an aquarium, meets Fuuka Miyazaki, a former idol who ran away after losing everything. As they face their own struggles, they spend time together in the aquarium, which is soon to be destroyed. Their dreams, reality, and bonds unfold this summer.