The Attorney
Guo Jiayi, the daughter of the richest man in the city, gets murdered unexpectedly in her studio. With this, the grandson of vegetable grocer Madam Zhu, Li Yifeng was charged with rape and murder for being at the scene. Lawyers Lei Youhui and He Xueming uncovers the truth layer by layer, and eventually obtains relevant evidence. However, the witness was murdered and evidence was destroyed. In order to bring real murder Zeng Zhiwei to justice, Lei Youhui can only strike back in the final court trial.