The Out-Cast S2
There are aliens in this world. Zhang Chulan, who just came into contact with the world of aliens, joined the organization "Everywhere Connected" that manages aliens. In order to understand the secrets of her grandfather and herself, Zhang Chulan and Feng Baobao went to Longhushan Tianshi Mansion to participate in the grand event of the alien world, Luo Tian Dajiao, and fought against many alien masters.