Lost In The Kunlun Mountains
During the period of the Republic of China, Ding Yun Qi, a talented and kind-hearted man, accidentally discovers the secrets of Kunlun Ruins while investigating his brother's bizarre disappearance. As a result, he gets involved in a conspiracy plan by warlord Luo Yun Song, who resells cultural relics, in an attempt to seize the treasures of Kunlun Ruins.