Love Playlist S3
Hyun Seung thought that he forgot everything about his ex, Ji Won. When Ji Won comes back to school, Hyun Seung realized that he couldn't forget about her yet. Hyun Seoung expects to be reunited, but Ji Won joins a student club that Seung Hyuk belongs to. Looking at Ji Won and Seung Hyuk getting closer, Hyun Seung decides to take her back. Meanwhile, Jae In tries to find a reason in herself as she kept having relationship issues. Jun Mo couldn't confess his mind over a year that nothing really happened with Do Young. The first-grader, Pu Reum, and Ha Neul kept saying they are just friends, but there is some pink-tone vibe going on between them.