Black Clover S2 (Thai Ver.)
In the world that the magic is everything. Asta and Yuno was abandoned at the orphanage in Hage, The village far, far away. They desire to become the Wizard King, the highest of the Wizard. So they try to practice every day. In the year that two youths was 15, They obtains the “grimoire” that add the magic power to the owner. And join a Magic Knight squad, Wizard army in the order of the Wizard King. The result, Yuno who has the high Mana join [The Golden Dawn], The strongest squad from the nine squads. And Asta who have no Mana join [The Black Bull]. Finally, the two youths are start following their dreams to be the Wizard King.