After falling into the water, the "Queen" of the Great Banquet Kingdom suffered from memory confusion and fell into a "beautiful dream of lies" woven by the "Male Queen" for her. Internal and external crises were full of dangers and suspicions abounded. In the process of the Queen constantly discovering the truth of her identity, she gradually fell in love with the person who silently guarded her and was willing to help her realize her dream.