Cupid and Co
In a world where cupids exist among humans, Tim, a struggling cupid against the laws of heaven, accidentally makes a human fall in love with him. He faces the great dilemma of whether he should be together with his dream girl or make things right again in order to obey the law. Either way, he has to face the consequences.