Alternate World Pharmacy
Kanji Yakutani, a modern pharmacist, is reborn as Falma in a world where magic overshadows true medicine. Using his past knowledge and the divine power to create and erase matter, he opens the Parallel World Pharmacy to bring real cures to the people. A fantasy where science changes fate begins!