Xiaoxiao, a soul harried by marriage pressures, unexpectedly traverses time and ends up in the body of an ancient man, embarking on a joyous journey where she cohabits a body with Chu Xiaoran, an ancient bathhouse attendant. Armed with a magical pouch that produces any modern item at will, Xiaoxiao helps Chu Xiaoran win over the aloof princess. Meanwhile, she takes advantage of inhabiting Chu Xiaoran's body to flirt outrageously with the handsome and attractive men of the era.