Tan Jianfei, the newly appointed CEO of the Tan Group, is drawn into a dangerous crisis. His former lover Li Shujing suddenly enters the company and challenges him in a ruthless struggle for power. As they clash again and again, old feelings quietly reignite. Unbeknownst to him, Li Shujing has returned as a seeker of truth, determined to uncover the cause of her father's death. When the truth finally emerges, what remains between them is a legacy of family feuds and a carefully laid trap disguised as love.