X NINE Channel
《X玖少年频道》, as the first double-screen live-stream idol-group variety show in the world, creates the concept of "All Idol, All ZAO" and allows all netizens to become agents of the X Nine through the bullet screen. They can also participate in the video connection and teach idols skills in the show.