Cautious Hero: The Hero Is Overpowered but Overly Cautious
Newbie goddess Lista must save an S-class world, so she summons Seiya—an insanely powerful yet overly cautious hero. He trains to max level, hoards gear (even spares for spares), and uses full power on slimes. Their chaotic, over-the-top journey to save the world begins!