Black Clover (Thai Ver.)
Asta and Yuno are orphans raised in the outskirts of the Clover Kingdom. In a world where people are born with magic, Asta was born without any. ... Additionally, in their coming of age ceremony, Yuno receives a rare four-leaf clover grimoire, like the original Magic Emperor.