Unspeakable Longing
Bai Youke accidentally enters the comic book world she created, becoming the female protagonist. To return to reality, she must make the male lead, Xu Zeyu, who suffers from gynophobia, fall in love with her. Bai Youke has no choice but to pursue Xu Zeyu, yet gradually develops genuine feelings for him. However, things are far more complicated than they seem, as a fateful blood curse and a sinister plot targeting them quietly unfolds...