Anne, a tomboy raised by her father, Liam, and his three friends, Nolan, Felix, and Julian, secretly harbored feelings for the mysterious Julian. However, her love was crushed by rejection. Years later, Julian returns as a widower, while Anne finds herself torn between her old feelings and the attention of two young men: Ethan, Felix's son, and Lucas, Nolan's son, both of whom have fallen for her. In this tangled web of love, Anne must decide: will she chase her old flame or move on from the past?