Sing Shower
Sing Shower is a game show that challenges participants to compete on their knowledge about music. Participants who are lacking to know about music will spontaneously be punished, drenched in water from the water spray. The program is hosted by Reza Chandika, a humorous broadcaster on the rise in social media. The participants consisted of comedians, YouTubers, musicians, and broadcasters. In fact, those who are daily in contact with music can still lose in this game show.