The Ultimate Power
In the next 100 years, the world is in a state of crisis. Variablenature, There have been many serious natural disasters that result in making many people die. The rest of the human race is scrambling for energy-related resources such as coal, oil, and Near-depleted natural gas from the world. It will lead to a great war. Many cities around the world have collapsed. When the time has passed, The survivors formed many new cities and discovered a cube of blue energy. In Lia city, “Isis” the great scientist who can build a reactor that draws energy from the blue energy sphere to use.