I Am Your Bleating Phone
On Xiaomei's ninth birthday, her mother gave her a mobile phone as a gift. Xiaomei named him "Mie Mie", and they became best friends. More than ten years have passed, Xiaomei has grown from a little girl to a big girl, and Mie Mie is still as handsome and tall as ever. Handsome seniors began to appear beside Xiaomei. As a mobile phone person, Mie Mie suddenly found something that a machine should not have had grown in his heart-feelings for human beings...