Be Melodramatic
Lim Jin Joo, Lee Eun Jung and Hwang Han Joo are best friends and they are all 30-years-old. Lim Jin Joo is a drama series writer. She has emotional ups and downs. Her personality is a bit unique. Even though she is a drama series writer, she tries to write her scripts with a literary style. She also makes conversation with a luxurious bag in a shop window. Lee Eun Jung is a documentary director. She has enjoyed documentaries since she was a child. She runs her own production company and she is the only staff member in the company. One of her documentaries becomes an unexpected hit. Hwang Han Joo is head of a marketing team for a drama series production company. She is a single mother. Hwang Han Joo struggles to balance her work and raising a kid.