Friend Forever
Tan and Oil were raised together, and over the years, Tan discovers that he feels more for his friend than a brotherly feeling. However, they were moving away because Oil had to go with their parents to Chiang Mai. Did they still feel the same way after two years? Tan's neighbor, Sea, received a proposal to go to Green Field because of his musical gift. At boarding school, he meets Tin and starts guitar lessons, can something come up?