"Mr. Ji, She's Married Now"
As Ji Sihan's secret lover, Shu Wan followed him for five years. She thought that being obedient and obedient would warm his heart, but she didn't expect that she would be abandoned in the end. She has always been gentle, never argued, never caused a scene, and even didn't ask him for a penny, just quietly left his world. However, when she was about to get married, Ji Sihan suddenly kissed her against the wall like a madman. Shu Wan didn't quite understand, what did Mr. Ji mean by this?