Top Secret
When Qin Muchuan was a teenager, he met with the young form of Suzhou and Hangzhou that was transmitted and began their embarrassment. As an adult, Qin Muchuan dreamed of joining the fire technology, but suffered failure and economic pressure, through the practice of <fantasy world> to earn living expenses and escape from reality. Suzhou and Hangzhou have been looking for Qin Muchuan and knocked on the door of his house one day, but Qin Muchuan did not remember who Suzhou and Hangzhou were. Shortly after the brief reunion of the two, the game world crossed into reality, the fae invaded, and the two began their escape journey. In the process, the emotions of the two gradually warmed up, and the secrets behind them gradually surfaced. Because of the crossing of Suzhou and Hangzhou, the star creation that led to the future anti-human was born in advance, and the game was launched and controlled. In the future, Qin Muchuan is the leader of the resistance army, because of the cover of Suhang sacrifice. Suzhou and Hangzhou accepted the task to cross into the contemporary era and asked to train Qin Muchuan and bring it back to the future. But Suzhou and Hangzhou are not willing to, just want to protect Qin Muchuan in this era. In the end, Suzhou and Hangzhou sacrificed themselves and Xingchuang blew themselves up, and Qin Muchuan survived. Qin Muchuan was able to join the dream because he saved Yang Yi, the leader of the fire technology. In order to resurrect Suzhou and Hangzhou, Qin Muchuan began to study the wreckage of Xingchuang.