Alliance
Lin Shuang, once a brilliant student at a top-tier university, ended up being a full-time mom. But she was betrayed and had to return to the workforce to fight for custody of her child. In her disheveled state, she met Gu Xu, her ex-classmate and now a talent from overseas. She confronted the challenges with Jiang Xi and Gu Xu, transforming into a professional from a homemaker, and fell in love with Gu Xu. Lin Shuang and Jiang Xi experienced personal growth, ushering in a new life of their own.