Thousand Years For You
The drama tells the hilarious love story between the "Once in thousand year General" Lu Yan and the "Righteous Lady" Yu Deng Deng. In this drama, Lu Yan, who has mysterious power, meets Yu Deng Deng, the chief of Qingquan Village, by mistake, and this love story with a thousand years of destiny begins.