See You Tomorrow
Middle-aged Dong Dabao, trapped in an unhappy marriage and daily routine, yearns to escape. While talking with friends, he grows nostalgic for the music dreams he once abandoned for love, and starts to regret his choices. By chance, he travels back in time over a decade. To prevent his younger self from repeating his "mistakes," he even sabotages the boy's romance, pushing his own future lover toward a rival, all to steer young Dong toward music. When they finally fulfill their dream and stand on stage, Dabao watches as his rival professes love to the woman he was meant to marry. Only then does he realize the true cost of his meddling, overwhelmed by regret...