Tang Dynasty Unusual News Record
During the Baoli period of the Tang Dynasty, strange things happened frequently in the city of Chang'An. Gu Qian Ling, the young minister of Dali Temple, joined hands with Duan Chao and guard Yu Hua to investigate various bizarre cases such as ghost cases, ghost marriage cases, paper wife cases, living dead cases, etc. However, behind the case was a strange situation. The two young men were not afraid and continue forward...