Lucky Man
Su Xin, who worked hard, dreamed of becoming famous overnight, but things backfired. Su Xin was shrouded in a dark cloud of bad luck, and blamed all this on her marriage. When Su Xin was desperate, he accidentally discovered a magical machine that could buy luck, and at the cost of losing her marriage, she gained unprecedented luck. Su Xin is at the pinnacle of his life. At this time, he meets his wife again, but she doesn't even know him. During the process of interacting with his wife, Su Xin finds out that his wife is the one he deserves most, but it's too late. Su Xin gradually lost everything. He longs to return to his old life, and finds this "lucky vending machine" again to get back his old life.