Faith & Fire Full Cut
Haunted by the death of his comrade, Chen Tianshuang walked away from the National Security Bureau to live a quiet life as a fishmonger. However, duty calls him back. Tasked with a high-stakes mission, he infiltrates the powerful triads in Taiwan, China, to dismantle their smuggling networks. While Chen quickly adapts to the local underworld, he soon finds himself caught in a web of brutal gang wars and the reality of being an undercover agent.