Pet Hotel
"Pet Hotel" centers around human-pet relationships with "pets are irreplaceable families" as its core concept. This animated sitcom features animals as the main protagonists.
One person, two cats, one dog, and one mouse live together in a small pet hotel remodeled from an old store. Hilarious scenarios unfold as they interact with many eccentric customers and their pets, portraying distinct pet traits and offering insights into animal behavior and pet care.
This comedy delves into the companionship and unexpected wisdom that pets bring. The exaggerated performances and succinct dialogue showcase these animals’cuteness and the beauty of the harmonious coexistence between them and human. Kindness, tolerance, sharing, and dedication shall overcome everything.