Capybara Bathhouse
The enthusiastic Aries girl, Capybara, opened a hot spring bathhouse for the local small animals, providing them a relaxing place. With her warm and attentive service, she quickly bonded with the animals who came to soak in the hot springs, helping them solve their troubles and overcome their difficulties. The twelve zodiac animals formed friendships through the baths, and every day at Capybara's bathhouse, funny and heartwarming stories unfold.