Heroes
Wang Xiaoshi, a kind young man, leaves the mountain and goes traveling around for the first time. He meets some people by accident including Bai Choufei, Wen Rou, and Su Mengzhen who become his lifelong friends. In the capital city where capable guys can succeed, he experiences brotherhood and romance. During that, he's no longer an inexperienced young man but has grown into a "hero" who can act on his responsibility.