New Life
Adam and Jasmine, people of different worlds and clashing against grassroots opposite purposes, initially approach each other with hatred. The fact that this hatred turns into a big, passionate love would be a bad surprise for the two of them. It’s an impossible love. Coming together means breaking down a nest on the one hand, and pulling all the anger of a cruel and powerful man on the other. But love is a feeling that feeds on impossibilities. Adam and Jasmine, despite their best efforts, can’t stop succumbing to love. Adam’s wife, Nevin, has to discover how far she can go to protect her family, not losing her husband. While Adam and Yasemin’s exam is love, Nevin and Timur’s test is treason.