A Couple Who Got Married First
"Have you always seduced men with that innocent face?" Do-joon's voice was extremely cold and chilling. "Ms. Jin Tae-yeon, what is your true self that you're hiding from me?" Do-joon, who left for America right after marriage, suddenly showed up at their newlywed home and office without warning after a year and six months. "Mr. Do-joon, if you're that curious, you can investigate me yourself." Do-joon, who had been cold and uninterested in Tae-yeon, begins to confess boldly. "I think I've gone crazy over you." "I have no intention of living as a couple in name only. I'm in love with you." Will this marriage be okay as it is?