99 Names of Love
A career-driven gossip presenter is forced into an arranged marriage with a young ustad chosen by her family. Unbeknownst to her, the ustad harbors a dark secret—believing he is HIV-positive, he vows never to touch his wife. Yet, against all odds, love slowly begins to grow between them.