Quirky and clever Qiao Manman, the manager of the all-purpose shop, is entrusted with sabotaging a political marriage alliance with the Xilin Kingdom. She keeps getting into comical mix-ups with Fu Chengjin, who’s pretending to be lame to avoid a power struggle for the throne. Sparks fly as they grow closer. But with secrets of their past and a looming crisis over the imperial throne, where will their love go from here?