Coming to Myself
Yin Feng regains his memory, revealing a cold exterior but still harboring deep feelings for You Mingxu. However, he deduces that his own brother might be the one who killed You Mingxu's mother years ago. To unravel the mystery of You Mingxu's mother's death from nineteen years ago, the two uncover the truth. Ultimately, the long-buried secrets come to light, and the real culprit is brought to justice.