Inuyasha
Higurashi Kagome is a 15-year-old girl in junior high school. One day, she accidentally passed through the dry well of her family's shrine and arrived at the Warring States period 500 years ago. She encountered the sealed Inuyasha. Inuyasha was rescued by the reincarnation of Kikyou,Higurashi Kagome, but accidentally shot the Jade of the Four Souls into pieces. In order to retrieve the fragments, she,Inuyasha,Shippou, Miroku and Sango embarked on a journey full of difficulties.